صفوی:

آمریکا به هیچ عهدی پای بند نیست

مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به بدعهدی آمریکا در توافق های بین الملل از جمله برجام گفت: آمریکا به هیچ عهدی پای بند نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاورعالی فرماندهی کل قوا در دومین اجلاسیه 96 شهید بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان در رابطه با مواضع ایران هراسی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا آنچه که در بین سران ۱۹۳ کشور جهان مطرح کرد چیزی جز دروغ گویی های ترامپ نیست گفت: آنچه که رئیس جمهور آمریکا در مقابل جمعیت چند میلیاردی مردم جهان مطرح کرد، نشان می دهد که سیاست مداران غرب و در راس آنها آمریکا به هیچ یک از قراردادهای بین المللی از جمله برجام که توافق چندین کشور بوده است، پای بند نیستند.

 وی افزود: استکبار جهانی می خواهد ایران هراسی را در دنیا گسترش دهد لذا با خلق داعش و متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم می کوشد تا به اهداف خود دست یابد که به این هدف شوم خود دست نخواهد یافت.

 مشاورعالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آمریکا در حالی ایران را حامی تروریست می نامد که خود داعش و گرو های نفاق و تکفیری را در منطقه ایجاد کرده است، ابراز داشت: ردپای حمایت از جنگ طلبی های کشورهای عربی و اعطای کمک های ۴۰۰ میلیارد دلاری، حمایت آمریکا از رژیم صهونیستی به خود آمریکا منتهی می شود.

انتهای پیام / ه

جزئیات سفر مشاور عالی فرماندهی کل قوا به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.