سمنان؛

برای پیروزی از جان مایه خواهیم گذاشت

مربی تیم فوتبال هِف سمنان گفت:در بازی فردا برای کسب سه امتیاز بازی با تمام قوا به میدان می رویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مربی تیم فوتبال هف سمنان که بعد از کنارگذاشتن اسماعیل حلالی در بازی شهرداری تبریز کار هدایت تیم را عهده دار است در مصاحبه اختصاصی به خبرنگاربا شگاه خبرنگاران گفت :با تمام وجودمان برای کسب سه امتیاز در بازی با تیم شهرداری تبریز خواهیم جنگید ،تا علاوه بر جبران شکست دوران رفت در جمع مدعیان صدر جدول باقی بمانیم.
  مرتضی دهرویه افزود: با شناخت کامل می گویم بهترین بازیکنان لیگ دو کشور در تیم ما حضور دارند و این هنر ماست که چگونه از انها بازی بگیریم و قطعا بازیکنان ارزنده تیم در این بازی تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهند بست.
دهرویه ادامه داد: من از مردم و تماشاگران خوب استان و به ویژه سمنان درخواست دارم تا در این مسابقه ما را تنها نگذارند و با حضور چشمگیر در استادیوم پانزده هزار نفری سمنان از تیم شهرشان حمایت کنند.
  وی در پایان تصریح کرد: بنده امیداوارم به عنوان یک مربی بومی و نماینده مردم دوست داشتنی استان در یک پروسه زمانی بتوانیم در بومی سازی بازیکنان بیشتر تلاش نماییم که لازمه ان اهمیت ویژه به تیم های پایه و رده سنی امید می باشد.
گفتنی است،دیدار دو تیم هِف سمنان و شهرداری تبریز از ساعت 14 فردا در ورزشگاه 15هزار نفری ولایت سمنان آغاز می شود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار