سمنان؛

برد تیم همدان در مسابقات کشوری جودو در سمنان

تیم همدان مقام اول مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده بزرگسالان را که به میزبانی سمنان برگزار شد به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس هیات جودوی استان سمنان گفت: پیکارهای قهرمانی کشور بانوان در رده بزرگسالان یازدهم تا سیزدهم آذر 95 در سالن غدیر شهر سمنان برگزار شد که در این دوره ازمسابقات تیم های همدان، کرمان و سمنان الف، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
سعید کرکه آبادی با اشاره به حضور 20 تیم با 108 جودوکار از استان های مختلف کشور، یاد آور شد: کاپ اخلاق نیز به تیم یزد تعلق گرفت.
وی با اشاره به نتیجه وزن های مختلف این دوره از مسابقات ،گفت: در وزن منفی 48 کیلوگرم لیلا سیاهوشی از همدان، فاطمه پورفریدونی از کرمان و فاطمه شعبانی از خراسان رضوی و فاطمه رشیدی لرستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
کرکه آبادی با اشاره به نفرات برتر وزن منفی 52 کیلوگرم افزود: در این وزن نیز طاهره آذر پیوند از کهکیلویه و بویراحمد، الهام بهرامی از لرستان و لیلا زارعی خراسان رضوی و اسماء نادری از همدان، به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس هیات جودوی استان سمنان ، نفرات اول تا سوم وزن منفی 57 کیلوگرم را به ترتیب مبینا عزیزی از همدان، نگین نظری از لرستان و محدثه حسینی از خراسان رضوی و فاطمه علی عرب از سمنان الف عنوان کرد و گفت: در وزن منفی 63 کیلوگرم نیز زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری، محیا اکبری از خراسان رضوی و آذر کولیوند از همدان و زهرا غفاری آذربایجان شرقی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
رئیس هیات جودوی استان سمنان گفت: در وزن منفی 70 کیلوگرم دنیا آقایی از سمنان الف، مریم بربط از همدان و فاطمه بروشکی از کرمانشاه و مهتاب باغچقی از خراسان شمالی ،مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه در وزن منفی 78 کیلوگرم محبوبه حریفی از کرمان، لیلا امن نژاد از آذربایجان شرقی و محبوبه بیدل از خراسان رضوی و معصومه خسروی از تهران، اول تا سوم شدند، تصریح کرد: در وزن به علاوه 78 کیلوگرم نیز فاطمه برمکی از مازندران، فاطمه برزگری از یزد و فاطمه شاهسوندی از مازندران و فهیمه ده پهلوانی از تهران، نفرات برتر شناخته شدند.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: برد ، تیم ، همدان ، میزبانی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار