نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بر لزوم توجه جدی به حفظ منابع طبیعی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی در دیدار با شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: باید همانطور که مقام معظم رهبری،حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را مسئله ای ضروری و حیاتی برای کشور برشمردند و بر حفظ محیط زیست و حراست از آن به عنوان یک اصل مهم و جلوگیری از تخریب امکانات اقلیمی کشور تاکید کرده اند، مسئولان نیز در پاسداری و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تلاش جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی همه مسئولیم، گفت: باید قبح تخریب منابع طبیعی و عرصه‎های محیط زیست آنقدر بالا برود که کسی جرأت تخریب منابع طبیعی را نداشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه امکانات استان لرستان جوابگوی حفاظت از منابع طبیعی آن نیست، افزود: امکانات به تناسب گستردگی پهنه منابع طبیعی لرستان جوابگو نیست و در صورت وقوع آتش سوزی میزان زیادی از جنگل های لرستان را از دست خواهیم داد، بنابراین نیاز است تامین منابع مورد نیاز مورد توجه قرار گیرد.

گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما اکنون شاهد عملکرد خوب و گام‌های مثبت مجموعه منابع طبیعی استان برای صیانت از بیت‌المال و انفال الهی هستیم و نگاه مجلس نیز به مقوله حفاظت از منابع طبیعی بسیار مثبت است.

انتهای پیام/ د

 توجه جدی به حفظ منابع طبیعی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.