رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله با حضور قاضی ویژه پرونده‌های منابع طبیعی، از مناطق جنگلی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نظر پوری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله در این بازدید که از عرصه‌های جنگلی منطقه بسطام صورت گرفت، ضمن اشاره بر ضرورت پیگیری و مقابله جدی با متخلفین منابع طبیعی، همکاری و مشارکت مجدانه فی مابین یگان حفاظت و دادسرای شهرستان را مورد تاکید قرارداده و برخورد قاطع و قانونی با اشخاص حقیقی و حقوقی متخلف را در محاکم قضایی خواستار شد.

سعادت قاضی ویژه پرونده‌های منابع طبیعی نیز در این بازدید، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه و تکلیف شرعی برای همه دانست و افزود: دستگاه قضایی شهرستان سلسله، در برخورد با متجاوزان به انفال بسیار جدی است و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

گفتنی است: بازدید قاضی ویژه پرونده‌های منابع طبیعی، در راستای حمایت‌ها و دستورات قضایی صادره در جهت جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در سطح شهرستان صورت پذیرفت و ایشان قول مساعدت و همکاری لازم جهت تسریع در امور قضایی مرتبط با پرونده‌های منابع طبیعی را دادند.

انتهای پیام/م

قاضی ویژه پرونده های منابع طبیعی از مناطق جنگلی شهرستان سلسله بازدیدکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.