برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان شاهزاده حسین

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان همدان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) خبر داد.

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان شاهزاده حسینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسینی، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان همدان از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم ویژه خواهران در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) خبر داد و افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سوگواری سرور و سالار شهیدان طی دهه اول محرم مراسم عزاداری خواهران در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) همدان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) خواهد بود، گفت: از دهه اول محرم این مراسم‌ها طی ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام سید علی حسینی به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی روز جمعه یکم مهرماه در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) اشاره کرد و افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح با همراهی واحد خواهران برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به برگزاری مجلس روضه‌خوانی دهه اول ماه محرم در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع)، افزود: مراسم روضه‌خوانی از شنبه اول محرم آغاز می‌شود و تا یازدهم محرم در آستان شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

 حسینی با بیان اینکه این مراسم‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی با روضه‌خوانی امیرحسین اسدی و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود، افزود: هر شب از ساعت 20 مراسم‌ با همکاری هیات علی ابن ابیطالب (ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

 وی به برگزاری برنامه «بصیرت عاشورایی» از ابتدای ماه محرم در سطح بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: بدون شک دلیل تمام انحرافات سیاسی و اعتقادی که تاکنون در جهان اسلام رخ داده نشأت گرفته از بی‌بصیرتی بوده است.

انتهای پیام/ ش

مراسم شیرخوارگان حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.