رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری پنجمین همایش تعزیه‌خوانی در ایام محرم خبر داد.

پنجمین همایش تعزیه‌خوانی همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: این همایش با اجرای تعزیه‌خوان‌های برجسته کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش تعزیه‌خوانی همدان در دو مکان متفاوت، گفت: این همایش از چهارم تا ششم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری همایش تعزیه خوانی از ساعت 15:30 در شهرک ولیعصر(عج) و جنب مدرسه 15 خرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: هفتم مهرماه نیز این همایش از ساعت 8:30 صبح در ابتدای شرکت الوند، روبروی آتش نشانی و توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

 وی به برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم‌ بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت‌الاسلام افلاکیان و حجت‌الاسلام  اسدبیگی برگزار خواهد شد.

 حسینی با اشاره به مداحی مصطفی حسنی و حاج علی‌اکبر دهچالی در مراسم‌ عزاداری، افزود: به مناسبت دهه اول محرم از ساعت 8:45 دقیقه نیز مراسم عزاداری در آستان امامزاده عبدالله(ع) با مشارکت هیأت تابعین آل محمد(ص) برگزار خواهد شد.

 وی به سخنرانی حاج سیدحسین موسوی از قم و مداحی حاج محسن صلواتی در این مراسم عزاداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ ش

همایش تعزیه‌خوانی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.