در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها با حضور مسوولان استانی برای 30 هزار کلاس اولی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در همدن نواخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی همراه پدر و مادرهایشان راهی مدرسه شدند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و برنامه های شاد کودکانه آغاز کردند.

  در این جشن که به صورت نمادین در دبستان شاهد وحدتی پویا شهر همدان برگزار شد حسین بهرامی نوید معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال 30  هزار کلاس اولی که در سامانه سناد نام نویسی کرده بودند سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی در آیین جشن شکوفه ها گفت: 29 شهریور به عنوان روز شکوفه ها انتخاب شد تا در این روز دانش آموزان کلاس اولی با محیط مدرسه آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: در این جشن با گل و شیرینی از دانش آموزان استقبال میکنیم و با عبور دادن آنان از زیر قرآن کریم دانش آموزان را در ادامه این مسیر مهم یاری می دهیم.

 امروز کلاس اولی ها وارد دبستان شدند و آموختن علم را شروع کردند، اولین شروع آنها نوید بخش روزهای شاد، سخت و آسان بسیاری برای آن‌هاست راهی که آن ها را برای ساختن آینده کشور آماده می کند.

مربیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان همدان نیز امروز با حضور در واحدهای آموزشی مختلف در جمع کلاس اولی ها، برای آنان از مدرسه، معلم ، علم و دانش سخن گفتند.

انتهای پیام/ ص.ف

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در همدن نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار