مراسم بزرگداشت روز فوریتهای پزشکی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ این مراسم با حضور مدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان،بازنشستگان و همکاران اورژانس 115 مهاباد در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: محاسنی که واحد فوریتهای پزشکی مهاباد دارد عملکرد هوشمندانه آن است و در هنگام مراجعات و نیز  آمار رسیدن بر بالین بیماران اورژانس 115 مهاباد مطلوب بوده و کمتر از متوسط کشوری می باشد ولی مقایسه آماری بایستی بر اساس موقعیت مکانی و جغرافیایی و تعداد پایگاه های هر شهرستان باشد.

وی افزود:یکی از محاسن عمده فوریتهای پزشکی مهاباد این است که شاهد هیچ گونه شکایت مردمی در سالجاری از اورژانس 115 نبودیم و بحمداله تعامل خوبی بین اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی برقرار است.

وی اظهار داشت:ما در حال پیگیری و تلاش برای افزایش تعداد پایگاه های شهری و جاده ای با توجه به رشد جمعیت و آمار تلفات جاده و شهری در اثرتصادف هستیم و در طول چند سال اخیر همه پایگاه های فوریتهای پزشکی را بهسازی و استاندارد سازی کردیم. و در حال حاضر دارای 2 پایگاه شهری و 4 پایگاه جاده ای هستیم.

مرزنگ گفت:  انتظاری که مدیریت از شما دارد راضی نگه داشتن  مردم و تکریم آنها است و همیشه تصور مردم را در نظر داشته باشید و براساس آن معلومات و علم خود را وفق دهید.

وی بیان داشت: با تلاشها و پیگیری نماینده مردمی مهاباد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه موفق به جذب یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر شدیم و با زحمت فراوان و تلاش پرسنل سخت کوش موفق به راه اندازی پایگاه جاده ای کیتکه در مسیر منتهی به جاده سردشت شدیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: حضور شما در هنگام وقوع حوادث و یا نجات جان مادران باردار در فصول مختلف سال علی الخصوص در هنگام برف و کولاک نقطه قوت است پس از تماس تلفنی یک فرد با فوریتهای پزشکی برای گزارش یک اتفاق و یا حادثه هنگامی که صدای آژیر آمبولانس توسط خانواده فرد بیمار شنیده می شود یک نقطه قوت و تقویت روحیه در خانواده فرد بیمار و یا حادثه دیده پدید می آورد.

در پایان این مراسم به رسم یاد بود از همکاران فوریتهای پزشکی نمونه در هر پایگاه با ارائه لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

مراسم بزرگداشت پیشگامان عرصه سلامت در مهاباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.