مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از نصب 150 سازه در شهر مشهد به منظور ارائه تبلیغات ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا صحراگرد گفت: ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در مناسبت‌های مختلف به منظور ارائه خدمت به شهروندان و زائران برنامه‌ریزی و اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی افزود: در این راستا به مناسبت آغاز ایام عزادارای محرم و صفر اقدامات مختلفی برنامه‌ریزی و برای اجرا به حوزه‌ها و مناطق شهرداری ابلاغ کرده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در اجرای برنامه‌های محرم و صفر شهرداری مشهد نیازمند همکاری و همیاری هیات‌های مذهبی هستیم.

صحراگرد گفت: منظر و سیمای شهری از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است لذا با هماهنگی هیات‌های مذهبی برای اولین بار به منظور ساماندهی تبلیغات از روز گذشته 150 داربست در معابر مختلف شهر مشهد نصب شده است.

وی افزود: در گذشته پارچه‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی در سر چهارراه‌ها نصب می‌شد که این مهم به چهره شهر خدشه وارد می‌کرد لذا با نصب این داربست‌ها از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که دیگر این بنرها را در سر چهارراه‌ها و میادین نصب نکنند.

انتهای پیام// م.م

نصب تبلیغات در محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
بنر ها چهره ی شهر را خراب میکرد!!پارچه ها و پرده های سیاه که نشان از عزاداری ما دارد چه؟؟چرا خبری از پارچه نوشته یا پرده های عزاداری در شهر مشهد نیست؟؟!!انگار نه انگار سه روز از محرم میگذرد؟؟
مطمئنا این تصمیمات استباه به هیچ وجه به نفع هیچ جبهه یا گروهی نیست!!!در افتادن با دستگاه امام حسین زمین خوردن ورسوایی بزرگی به بار میاورد!