معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان گفت : در هشت همایش استان هفت هزار میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد همتیان معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش توسعه شرق استان سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود با بیان اینکه تصمیم گیری مدیران و موثران در بحث تولید و اشتغال می توانند به عملیاتی شدن شعار سال کمک کند، گفت : بی شک برگزاری این همایش فرصت ارزشمندی برای سرمایه گذاری فراهم می کند لذا باید فرمانداران در تعریف پروژه ها شتاب کنند.


معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان بابیان اینکه تب سرمایه گذاری را باید گرم نگه داریم، افزود: هشت همایش سرمایه گذاری در استان سمنان تاکنون برگزار شد که طبق آن تفاهم نامه هایی امضا رسید و اجرایی شدن آن ها می تواند در تولید و اشتغال موثر باشد.


وی بابیان اینکه باید از توان محلی برای پیشبرد اهداف به ویژه در بحث سرمایه گذاری استفاده کرد، اظهار داشت: در همایش سرمایه گذاری باید موارد مصوب عملیاتی شود و پروژه هایی که امکان اجرایی شدن را دارد، توسط دستگاه های اجرایی به صورت تخصصی رصد و موانع سرمایه گذاری برطرف شود.


همتیان ضمن تاکید بر اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود، تصریح کرد : باید از افرادی که در زمینه تحصیلات تکمیلی کار می کنند استفاده و از سوی دیگر نیازها را به سمت کارآفرینی و اشتغال سوق دهیم.


معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان افزود: برای انجام سرمایه گذاری های کلان نیاز به ایجاد بانک اطلاعاتی پروژه ها است که باید تا زمان برگزاری همایش این پنل آماده و از سوی دیگر روحانیان باید بستر افکار عمومی در برگزاری همایش سرمایه گذاری را آماده کنند.


همایش سرمایه گذاری شرق استان سمنان اسفندماه سال جاری در شاهرود برگزار می شود.


انتهای پیام / ذ


همایش سرمایه گذاری در استان سمنان می تواند در تولید و اشتغال موثرباشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.