معاون وزیر بهداشت گفت: تجهیزات در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) نصب شده و تنها سی تی اسکن و ام آر آی باقی مانده و در تلاش هستیم تا بیمارستان به صورت کامل افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "قاسم جان بابایی" معاون وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) گفت: بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) تکمیل است و پیگیر هستیم تا زودتر راه اندازی شود چرا که وضعیت درمانی در دو بیمارستان دیگر بروجرد به دلیل قدمت بالا و کمبود فضا مناسب نیست.

وی افزود: وزارت بهداست تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان را ارائه داده و تنها سی تی اسکن و ام آر آی برای این بیمارستان نیاز است تا به افتتاح برسد و در حال حاضر می‌توان یک دستگاه ام آر آی تحویل داده شود و در صورتی که جانمایی برای ام آر آی صورت گیرد حدود دو ماه زمان نیاز دارد تا نصب شود.

به گفته وی نمی‌توان زمان دقیقی را برای افتتاح بیمارستان اعلام کرد، اما بیمارستان تکمیل و تجهیزات چهارگانه نصب شده، ولی در تلاش هستیم تا بیمارستان به صورت کامل افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

جان بابایی با اشاره به نیرو‌های این بیمارستان افزود: برای جذب نیرو در بخش‌های خدمات آزمون برگزار شده که تعدادی از آن‌ها جذب می‌شوند، اما نیرو‌های تخصصی که شامل پزشک و پرستار می‌شود در نظر داریم تا ۱۰۰ نیروی پرستار در این بیمارستان مشغول به کار شود که یا این نیرو‌ها از آزمون‌های گذشته هستند و یا دوباره آزمونی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برای شهر بروجرد داشتن چند بیمارستان جنرال منفعتی ندارد و نیاز است که همه تخصص‌ها در یک جا جمع شوند تا در صورت نیاز بیمار، بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند.

وی با اشاره به بیمارستان خصوصی گفت: هر چه بیمارستان‌های خصوصی فعال‌تر شوند بهتر می‌تواند در بیمارستان‌های دولتی خدمات بهتری را ارائه داد.

وی با اشاره به استقرار پزشکان در روستا‌ها افزود: نیاز است روستا‌هایی که در مرکزیت هستند و یا روستا‌های پر جمعیت برای پزشک دائم در روستا درخواست‌هایی داده شود تا این موضوع بررسی و اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/ د

بخش عمده‌ای از تجهیزات در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) نصب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.