مدرسه آیت‌الله رفسنجانی در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: مدرسه آیت‌الله رفسنجانی با ۱۰ کلاس درس، ظرفیت ۳۶۰ دانش آموز دارد که در محل آموزشگاه استعدادهای درخشان ناحیه ۴ شیراز، ساخته شده است.

وی ادامه داد: مدرسه آیت‌الله رفسنجانی باید به عنوان مرکزی برای توسعه و ترویج اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناخته شود.

آذری با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از روحانیون تاثیر گذار، توانمند و با استعداد کشور است، تصریح کرد: همیشه به دنبال این بودیم مدرسه‌ای به نام آیت‌الله رفسنجانی نامگذاری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس به برخی تالیف‌های آیت‌الله هاشمی در دوران نوجوانی و جوانی اشاره کرد و افزود: انجام فعالیت‌های علمی در سنین نوجوانی و جوانی نشان‌دهنده استعداد سرشار آن عالم بزرگوار است.

وی ایران دوستی را از دیگر ویژگی‌های خاص آیت الله رفسنجانی برشمرد و ادامه داد: اعتلای ایران اسلامی و توسعه کشور از خواسته‌های وی بود، چنانچه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، در دوران سازندگی، همه تلاش خود را برای اعتلای کشور به کار برد و حاصل این عقیده، علاقه مردم به وی است.

انتهای پیام/ن

ساخت مدرسه آیت‌الله رفسنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.