تیم تنیس دختران کرمان با پیروزی مقابل حریفش، به جمع ۸ تیم برتر رقابت ها راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، 24 تا 31 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار می شود، گفت: تیم تنیس دختران استان کرمان در رده ی سنی زیر 16 سال، متشکل از جیران رشیدی و سارا چاوشیان و در رده ی سنی زیر 18 سال متشکل از کیمیا عامری و دریا امیری به سرپرستی و مربیگری فاطمه اطمینان راهی این رقابت ها شده است.

وی با اعلام اینکه رقابت ها، از روز شنبه 25 شهریور جاری آغاز شده است، افزود: تیم کرمان در روز نخست با قرعه ی استراحت روبه رو و در روز دوم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم اصفهان شد.

کریم زاده تصریح کرد: در سومین روز نیز تیم استان کرمان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل قزوین به پیرزوی دست یافت و به عنوان تیم دوم از گروه خود به جمع ۸ تیم پایانی این دوره از رقابت ها راه پیدا کرد.

وی یادآور شد: تیم کرمان بعد از انجام مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، مقابل تیم تهران به میدان می رود.

کریم زاده برای تیم و بازیکنان اعزامی استان کرمان، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، با حضور 13 تیم از سراسر کشور، 24 تا 31 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار