تیم تنیس دختران کرمان امروز برای صعود از گروه و پیوستن به جمع ۸تیم برتر به مصاف تیم قزوین می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حمید روشنی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، 24 تا 31 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار می شود، گفت: تیم تنیس دختران استان کرمان در رده ی سنی زیر 16 سال، متشکل از جیران رشیدی و سارا چاوشیان و در رده ی سنی زیر 18 سال متشکل از کیمیا عامری و دریا امیری به سرپرستی و مربیگری فاطمه اطمینان راهی این رقابت ها شده است.

وی زمان قرعه کشی مسابقات را روز جمعه 24 شهریور عنوان کرد و افزود: مسابقات، از روز شنبه 25 شهریور جاری آغاز شده است که تیم کرمان در روز نخست با قرعه ی استراحت روبه رو شد.

روشنی به نتایج مسابقات تیم دختران کرمان در پایان روز دوم رقابت ها اشاره و تصریح کرد: تیم کرمان در این روز با نتیجه ۲بر یک مغلوب تیم اصفهان شد.

وی با اعلام اینکه امروز تیم تنیس استان کرمان برای صعود از گروه و پیوستن به جمع ۸تیم برتر به مصاف تیم قزوین می رود، برای تیم و بازیکنان اعزامی استان کرمان، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، 24 تا 31 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار