انجمن‌های مردم نهاد نوش آباد از نیروهای اورژانس 115 شهرشان در آیینی تجلیل کردند.

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن تقدیر از نیروهای مرکز اورژانس نوش آباد گفت: انجام متوسط روزانه هفت ماموریت برای این مرکز، رقم بالایی است که باید با فرهنگ سازی و مشارکت نهادهای مردمی و آگاه سازی شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و ایمنی کاهش پیدا کند.

ابوالفضل رافعی نوش آبادی، با اشاره به اینکه نامگذاری روزها به عناونین و حرفه‌های مختلف گامی درراستای تجلیل از زحمت‌کشان و فعالان آن حرفه است گفت: قدردانی از نیروهای اورژانس که با استرس و خطرات احتمالی روبه‌‍رو هستند و رسالت نجات جان‌انسان‌ها را دارند تقدیر ا کرامت انسانی است.

وی، تقدیر از نیروهای اورژانس که با نجات جان یک نفر یک جامعه را حیات می بخشند وظیفه دینی و بر اساس تعالیم پیشوایان ما دانست و گفت: کارهای امدادی مثل فوریتهای پزشکی و آتش نشانی همیشه با نگرانی و استرس همراه است و فرقی هم ندارد که ماموریت آنها در شهر بزرگی مثل اصفهان و تهران یا در شهر کوچکی مثل نوش آباد باشد.

به‌گفته‌وی، تجلیل از همنوعان بویژه نیروهای متخصص و متعهد اورژانس مصداق امر به معروف و تکریم از انسان‌های خدمتگذار در عرصه سلامت و بهداشت جامعه‌است.

شایان ذکر است: 26 شهریور ماه چهل و دومین سال تاسیس اورژانس در ایران، روز فوریتهای پزشکی نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.