به گفته رییس اداره آموزش و پرورش اروندکنار ، در سال جدید تحصیلی هیچ کلاس درسی در این شهر بدون معلم نخواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهبازی فرماندار ویژه آبادان در دومین نشست ستاد بازگشایی مدارس و واحد های آموزش عالی گفت: همه مسئولان و دستگاه های مرتبط با همکاری و هماهنگی فضای آغاز سال تحصیلی جدید را بهتر از سالهای گذشته برگزار کنند.

عزیز الله شهبازی با تاکید بر اقدام و عمل مسئولان  افزود: مسئول وعده های خود را عملی کنند و رسانه ها پیگیر اجرایی شدن آن باشند .

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان هم با بیان اینکه تاکنون 98درصد دانش آموزان در مدارس آبادان ثبت نام کردند گفت: دو درصد باقی مانده شامل دانش آموزانی است که منتظر نتیجه امتحانات شهریور ماه هستند.

اعظم قاسمی زاده با اشاره به آمادگی مدارس پس از تعمیر و تجهیز افزود: تجهیز 130 مدرسه به دستگاه تصفیه آب ،و جذب اعتبار برای تعمیر 150مدرسه ،رنگ آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت سپاه و تاسیس و راه اندازی کانون هنجار یابی قامتی از برنامه های اجرایی شده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید است.

نصاری مدیر اداره آموزش و پرورش اروندکنار هم با اشاره به آماده سازی مدارس این شهر و ثبت نام 98درصد دانش آموزان در مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی و وظیفه ترافیکی و انتظامی را برعهده دارد افزود: همکاری مسئولان شهرداری و تاکسیرانی آبادان برای کنترل ترافیک و جلوگیری از تخلفات سرویس های مدارس لازمه کار است.

خسروی رییس دانشگاه شهید تنگویان نفت آبادان با اشاره به جایگاه این دانشگاه به عنوان هشتمین دانشگاه برتر دنیا یادآور شد: گرچه پذیرش دانشجو اینجا کم است اما کیفیت تحصیل بالا است.

انتهای پیام/د

آماده سازی مدارس اروندکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.