مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان زمان برگزاری آیین افتتاحیه ی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان را صبح چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام حمید رضا حنان با اعلام این خبر ، گفت : آیین افتتاحیه ی یازدهمین نمایشگاه بزرگ استان ، چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه از ساعت ١٠ صبح در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد .

وی افزود : علاوه بر مسئولین استانی و شهرستانی ، ناشرین شرکت کننده ، فعا لان حوزه ی کتاب و نشر و همچنین خبرنگاران نشریات و مطبوعات محلی و سراسری استان ، چند تن از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به همزمانی این رویداد برزگ فرهنگی با ایام ماه محرم و هفته ی دفاع مقدس ، تصریح کرد : این همزمانی در برنامه های جنبی نمایشگاه به خوبی مورد توجه قرار گرفته و انشاالله برنامه های فرهنگی مناسب و متناسبی در این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد .

حنان در پایان اذعان داشت : با توجه به پیش فروش بن کارتهای نمایشگاه از طریق سامانه ی ثبت نام بن کتاب ، انتظار داریم علاقه مندان زمان بیشتری را برای بازدید و خرید از نمایشگاه در اختیار داشته باشند و عزیزانی که نتوانسته اند در موعد مقرر اعلام شده یعنی از ١٩ تا ٢٥ شهریور در این سامانه ثبت نام کنند ، می توانند در روزهای برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور در باجه های بانک شهر نمایشگاه ، نسبت به تهیه ی بن کارت های کتاب اقدام نمایند .

 

انتهای پیام/پ

برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.