تعطیلی پتروشیمی موجب بحران در داراب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادق صادقی دادستان شهرستان داراب با اشاره به موضوع خشکسالی و مشکلات کشاورزی و باغداری گفت: این مشکلات باعث بیکاری تعداد زیادی از جوانان این شهرستان شده که در صورت تعطیل نشدن مجتمع پتروشیمی داراب می‌تواند بیش از یک هزار نفر را جذب کند و از بحران در این شهرستان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: با توجه به پرآب شدن سد رود بال داراب و مشکل آب که برای تعطیلی پتروشیمی مطرح شده بود دیگر بهانه‌ای برای تعطیلی مجتمع پتروشیمی  داراب و جود ندارد.

صادقی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی و قرار گاه خاتم الاانبیاء این شهرستان مسئول راه اندازی این مجتمع پتروشیمی هستند درخواست کرد فرماندار، مسئولان شهرستان داراب پیگیر این موضوع باشند.

دادستان شهرستان داراب ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای مجتمع پتروشیمی این شهرستان سرمایه گذاری شده که پس از ۵ سال تصمیم به تعطیلی مجتمع پتروشیمی داراب گرفته اند و مقرر شده ۴ پتروشیمی داراب، جهرم و فسا به عسلویه بوشهر انتقال یابند.

همچنین عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این پتروشیمی در نظر گرفته شده خروج این اعتبار باعث ضرر به مردم این شهرستان است و مسئولان باید برای سرمایه گذاری در این مجتمع پتروشیمی راهکاری بیندیشند و مردم و مسئولان به شدت با تعطیلی پتروشیمی داراب مخالف هستند.
انتهای پیام/ت

مخالفت مردم و مسئولان شهرستان داراب با تعطیلی پتروشیمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار