مهاجم ایرانی تیم اوسترسوند سوئد گفت: حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رویایی بزرگ برای من است.

قدوس: حضور در جام جهانی روسیه رویای بزرگ من استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سامان قدوس لژیونر ایرانی که فصل جاری در تیم اوسترسوند سوئد توپ می زند توانست با عملکرد خیره کننده خود کارلوس کی روش را برای دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران متقاعد کند. قدوس موفق شد در نخستین دیدار تیمش در لیگ اروپا مقابل زوریا اوکراین گلزنی کند، او همچنین در هفته گذشته دو گل برابر سیریوس به ثمر رساند تا نشان دهد به مهاجمی قابل اعتماد برای استروشوند تبدیل شده است.

قدوس در مورد حضورش در تیم ملی ایران گفت: برای نخستین بار بود که به تیم ملی ایران دعوت شدم و خوشبختانه همه شرایط خوب بود و با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کردم. بازیکنان ایرانی از استعداد و مهارت بالایی بهره مند هستند و  برخورد آنان با من بسیار خوب و صمیمانه بود.

او ادامه داد: اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خیلی از مراقبت می کرد و من با وجود اینکه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با اشکان در رقابت هستم اما با او رابطه خوبی دارم.

قدوس با اشاره به احتمال حضورش در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: فکر می کنم با سخت کوشی می توانم راهی جام جهانی شوم و  رویای بازی در این رقابت ها را محقق کنم، در جام جهانی بهترین تیم های فوتبال دنیا حضور دارند و من در صورت دعوت از سوی کی روش، می توانم برابر تیم های بزرگ جهان به میدان بروم.

انتهای پیام/

اظهارات قدوس درباره دعوت به تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.