معاون سوادآموزی فارس گفت: بالغ بر ۸۰ در صد همکاران حوزه سواد آموزی در آزمون مجازی آئین نامه آموزشی و سنجش سوادآموزی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ملک پور معاون سوادآموزی فارس، در شورای اداری سوادآموزی فارس برگزاری دوره‌های توجیهی و آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات از دستور العمل‌های آموزشی و سنجش را یکی از راه‌های آشنایی بیشتر مربیان و معلمان با طرح ریشه کنی بی سوادی عنوان کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری آزمون‌هایی از همکاران سوادآموزی و مسئولان سوادآموزی مجتمع ها، آن‌ها را با آئین نامه و قوانین سوادآموزی بیشتر آشنا کنیم.

وی کتاب آیین نامه آموزشی، سنجش و ارزشیابی دوره‌های سوادآموزی را یکی از منابع مهم و قابل دسترس دانست و گفت: برای همه همکاران شاغل در حوزه سوادآموزی، این آزمون به صورت مجازی و در قالب نمونه برگ هوشمند بین همکاران به مسابقه گذاشته شد.

ملک پور تاکید کرد: ۱۲۰ نفر از همکاران ما در ۳۰ دقیقه به ۲۰ سوال این مسابقه پاسخ دادند که نتایج تحلیل این آزمون از آشنا بودن همکاران با این دستورالعمل‌های آموزشی و سنجش حکایت دارد و امیدوارم در سال جدید فعالیت‌های دیگری را برنامه ریزی کنیم.

معاون سوادآموزی فارس تصریح کرد: برای همه همکاران شرکت کننده در آزمون، گواهی شرکت در آزمون صادر خواهد شد و بنا داریم با رایرنی‌هایی اگر مقدور باشد به عنوان دوره‌های آموزشی ثبت و ساعتی را به این موضوع اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ن

برگزاری آزمون مجازی آئین نامه آموزشی سوادآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.