مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از پوشش بیمه ای بیش از 2 هزار زن سرپرست خانواده در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان اردبیل همزمان با روز خانواده همایش خانواده و سلامت اجتماعی با محوریت تجلیل از بانوان کارآفرین و خانواده های موفق از تحت پوشش بیمه 2 هزار و 600 زن سرپرست خانواده در اردبیل خبر داد و افزود: ارائه خدمات مختلف به این قشر نیز توسط بهزیستی مبنای کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر 80 درصد شهرستان های استان اردبیل تحت پوشش پایگاه اورژانس قرار گرفته اند و قرار است در شهرستان های نیر و سرعین نیز پایگاه اورژانس راه اندازی شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از راه اندازی 65 مرکز تخصصی و عمومی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: مشاوره قبل از زادواج نیز برای زوج های چوان اجباری شده است.

ستاری افزود: شیوع معلولیت نیز با توجه به مشاوره های تخصصی انجام شده در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 2 /11 درصد کاهش داشته است و همچنن بر اساس مشاوره های تخصصی و کارگاههای آموزشی خانواده طلاق نیز در اردبیل 16 درصد کاهش داشته است.

محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از ارائه تسهیلات کم بهره به بانوان کارآفرین در اردبیل خبر داد و افزود: کارگاههای تخصصی نیز با حضور بانوان در رابطه با کاهش آسیب ها اجتماعی به طور مکرر برگزار شده است.  

 

 

انتهای پیام/ح

کاهش 16 درصدی طلاق در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.