بانوی کماندار اصفهانی گفت: از الان همه تلاشم را به کار می‌گیرم و خوب تمرین می‌کنم تا به هدفم برسم؛ هدف من کسب مدال المپیک است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رؤیا نوریان اظهار کرد: مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور تیراندازی با کمان شهریور ماه جاری در تبریز برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در رشته‌های ریکرو و کامپوند در دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت، افزود: در بخش ریکرو بانوان موفق به کسب مقام نخست شدم.

بانوی کماندار اصفهانی خاطرنشان کرد: با مقامی که به دست آوردم در فینال فینالیست‌ها شرکت خواهم کرد.

وی عنوان کرد: 5 سال است که در تیراندازی با کمان مشغول به فعالیت هستم و 3 سال است که به طور حرفه‌ای در این رشته در بخش ریکرو کار می‌کنم.

نوریان تصریح کرد: ریکرو حالت سنتی دارد به همین خاطر پشتکار می‌خواهد و تمرین زیادی را می‌طلبد؛ البته تمریناتی که زمان‌بر هم هستند، کسانی که صبرشان کم است و می‌خواهند زود به نتیجه برسند اکثرا این رشته را رها می‌کنند و بیشتر به سمت کامپوند کشیده می‌شوند.

وی اضافه کرد: در کامپوند زودتر می‌توانند به نتیجه برسند در حالی که پیشرفت در ریکرو سخت‌تر است و زمان زیادی صرف تمرینات می‌شود.

بانوی کماندار اصفهانی در پایان اذعان داشت: از همان ابتدا که تیراندازی با کمان را شروع کردم، هدفم رسیدن به المپیک و کسب مدال‌ در این سطح از رقابت‌ها بوده است به همین خاطر از الان خیلی خوب کار می‌کنم و تمریناتم را جدی پی می‌گیرم تا به هدفم برسم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.