مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: نتیجه خوبی را کسب نکردیم و می توانستیم در دیدار برابر تراکتورسازی پیروز میدان شویم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد تساوی سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار کرد:نتیجه خوبی را کسب نکردیم چرا که می توانستیم در این دیدار پیروز شویم . به نظر من اگر مقداری بازیکنان در زدن ضربات‌ آخر دقت می کردند به راحتی می توانستیم در این دیدار سخت به جای کسب یک امتیاز با دست پر تبریز را ترک کنیم.

او ادامه داد:عملکرد بازیکنان در این دیدار فوق العاده بود و نباید فراموش کرد بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با تیمی مانند تراکتورسازی که ترکیب جوانی دارد، سخت است با وجودی که می‌توانستیم ببریم اما در لحظات پایانی و روی غفلت بازی را مساوی کردیم.در ضمن هواداران پر شور تیم تراکتورسازی تبریز در بازی شب گذشته مقابل تیم ما حرکاتی را انجام دادند که چندان زیبنده‌ آنان نبود و بدون شک اگر چنین حرکاتی از سوی هواداران ما سر می زد کمیته انضباطی تیم ما را به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم می کرد.

عباسی در ادامه درباره وقت تلف کردن بازیکنان این تیم در دقایق پایانی بازی گفت: اتفاق خاصی نبود فکر نمی‌کنم تیم ما وقت تلف کرده باشد و بازیکنان بی‌دلیل زمین خورده باشند. همان‌طور که دیدید ما بازی خوبی انجام دادیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره پوشیدن پیراهن شماره 47از سوی بادامکی گفت:بادامکی بازیکن با اخلاقی است و برای همدردی با کودکان مبتلا به سندروم دان شماره 47 را بر تن کرد و امیدوارم سایر بازیکنان فوتبال ایران هم از حرکت زیبای بادامکی کاپیتان تیم ما الگو برداری کنند.

عباسی در پایان درباره دیدار افتتاحیه استادیوم امام رضا بین 2تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا تصریح کرد:این اتفاق خوب را باید به فال نیک گرفت و امیدوارم دیدار افتتاحیه بین 2تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا مقدمه ای برای انجام بازی های بیشتر در این استادیوم باشد.

انتهای پیام/

نارضایتی مالک باشگاه سیاه جامگان از تساوی مقابل تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار