رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه شرایط حضور تیم‌های ملی در مشهد فراهم نبود تصمیم گرفتیم با برگزاری دیدار دوستانه منتخب مشهد و کربلا این کار را انجام دهیم.

به دلیل فرصت معدود تصمیم گرفتیم با برگزاری دیدار دوستانه منتخب مشهد و کربلا و نجف ورزشگاه را افتتاح کنیممحمد مهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تصریح کرد: در ابتدا باید از زحمات  مدیر کل سازمان ورزش آستان قدس رضوی تشکر کنم که از زمان قبول مسئولیت نشست های مختلفی را برای افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) با محوریت هیئت فوتبال استان برگزار کرد. اصلاحاتی که براساس استاندارد سازی مدنظرمان بود، انجام شد.

او ادامه داد: صندلی گذاری، نصب نیمکت ها، تفکیک حصارها جزء مهم ترین مواردی است که در ماه های اخیر انجام شد. پس از روی کار آمدن هاشمی جواهری نشست های مختلفی را در کمتر از 2 ماه برگزار کردیم و در نهایت قرار شد 25 شهریور برای افتتاح این ورزشگاه دیدار دوستانه ای بین منتخب مشهد و منتخب کربلا و نجف برگزار شود.

برادران درباره ترکیب تیم منتخب مشهد گفت: طبق صحبتی که با رضا مهاجری و اکبر میثاقیان داشتم، قرار است بازیکنان تیم منتخب مشهد از تیم های پدیده و سیاه جامگان انتخاب شوند. البته عوامل اجرایی فردا(یک شنبه) به ورزشگاه امام رضا می روند و آخرین شرایط برگزاری این دیدار را بررسی می کنند. پس از بازی های هفته ششم لیگ برتر قرار است تمرین تیم منتخب مشهد برگزار شود.

او درمورد زمان حضور تیم منتخب کربلا در مشهد بیان کرد: طبق مکاتبات انجام شده نماینده تیم منتخب کربلا در نشستی که دوشنبه هفته جاری برای برگزاری بازی انجام می شود شرکت می کند. به احتمال فراوان بازیکنان این تیم هم تا پایان هفته به مشهد می آیند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره دلیل افتتاح نشدن ورزشگاه امام رضا در دیداری ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط حضور تیم های ملی در مشهد در روزهای آتی فراهم نبود و از طرفی قصد داشتیم هر چه سریع تر ورزشگاه امام رضا(ع) را افتتاح کنیم، تصمیم گرفتیم با برگزاری دیدار دوستانه منتخب مشهد و کربلا و نجف این کار را انجام دهیم در غیر این صورت نمی توانستیم در ماه محرم و صفر جشن افتتاحیه بگیریم. البته معایب ورزشگاه امام رضا(ع) تنها با انجام شدن بازی در آن مشخص می شود.

برادران درمورد هزینه اجاره ورزشگاه امام رضا(ع) برای تیم های سیاه جامگان و پدیده بیان کرد: مسئولان 2 باشگاه مشهدی باید در این باره با سازمان ورزش آستان قدس مذاکره کنند. در کل باید بگویم مواردی که مدنظر شورای تامین استان خراسان رضوی و هیئت فوتبال بود، تا حد زیادی رفع شد.

او درباره احتمال برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس با تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: بازی تیم های مشهدی با استقلال و پرسپولیس در هر وضعیتی در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار می شود چراکه ورزشگاه امام رضا برای میزبانی از این 2 تیم مطرح ظرفیت محدودی دارد. نکته حائز اهمیت این است که یخ برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا با دیدار دوستانه منتخب مشهد و منتخب کربلا می شکند. پس از این بازی هم با توجه به سیاست های آستان قدس رضوی و برنامه سیاه جامگان و پدیده شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه فراهم می شود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت فوتبال خراسان درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
یعنی چی
آخرین اخبار