رئیس هیأت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین تجلیل از پیشکسوتان فدراسیون کونگ‌فو به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: استان اصفهان بالاترین تعداد ورزشکار در رشته کونگ‌فو را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر‌علی عارفیان عصر امروز در نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان فدراسیون کونگ‌فو، اظهار کرد: این نخستین تجلیل از پیشکسوتان است که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: نسل اول و دوم کونگ‌فو به همه ما یاری رساندند تا به این جایگاه برسیم و با زحمات شبانه‌روزی و تحمل سختی‌ها سبب پیشرفت ورزش کونگ‌فو شدند.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان بالاترین تعداد ورزشکار در رشته کونگ‌فو را دارد، عنوان کرد: چندین شهید ورزشکار کونگ‌فو داریم و این مراسم نیز به گرامیداشت شهدای کونگ‌فو و مدافع حرم مزین شده است که اگر نبودند امنیت و آسایش کنونی وجود نداشت.

گفتنی است در این مراسم رئیس فدراسیون کونگ‌فو، دبیر وزیر ورزش و جوانان، دبیر کمیته ملی المپیک و جمعی از مسؤلان استان اصفهان حضور داشتند و از خانواده شهدای مدافع حرم و پیش‌کسوتان ورزش کونگ‌فو تجلیل به عمل آمد. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.