بستر مناسب برای جامعه کونگ‌فو فراهم‌شده تا نام رزم ملی ایران بدرخشد و سال 94 با رایزنی کمیته ملی المپیک، اولین دوره مجمع آسیایی را با حضور 27 کشور برگزار کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس فدراسیون کونگ‌فو امروز در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: هیأت کونگ‌فو استان اصفهان، سال گذشته رتبه دوم کشوری را در ارزیابی فدراسیون به خود اختصاص داد و حفظ و ارتقای این رشته کار دشواری خواهد بود.

رضا حیدری افزود: رویکرد دوقطبی این رشته در استان اصفهان، موجب شده بخش عمده‌ای از انرژی مدیران مجموعه، صرف حل‌ و فصل اختلافات شود که این موضوع روند پیشرفت کونگ‌فو را کند کرده است.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو بیان داشت: زمانی که ریاست فدراسیون کونگ‌فو را بر عهده گرفتم، با هجمه شدیدی مواجه بودم و بدهی زیادی نیز از گذشته به‌جای مانده بود اما با کمک وزارت ورزش و جوانان و حمایت‌های صورت گرفته، توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: بستر مناسب برای جامعه کونگ‌فو فراهم‌شده تا نام رزم ملی ایران بدرخشد و سال 94 با رایزنی کمیته ملی المپیک، اولین دوره مجمع آسیایی را با حضور 27 کشور برگزار کردیم.

حیدری ادامه داد: برای ما جا تأسف است که ورزش‌های شرقی، در فرهنگ ما رسوخ پیداکرده اما کشوری مانند ایران که مدال المپیکی و جهانی دارد، هنوز یک ورزش ثبت‌شده به نامش ندارد.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو از تلاش برای ثبت رسمی رشته رزمی ملی ایران خبر داد و متذکر شد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان، مقدمات کار فراهم‌شده است و تاکنون یک دوره مسابقات آسیایی برگزارشده و دومین دوره نیز با حمایت آستان قدس به انجام می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

 

 

تلاش برای ثبت رزم ملی ایران در مجامع بین‌المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.