آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی کرامت در تالار شهید مطهری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛جهانگیر‌زاده،معاون اجرایی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی کرامت که در تالار شهید مطهری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در شهر مقدس هدیه‌ای ارزشمند از جانب حضرت باری‌تعالی است،گفت: نخستین جشنواره مردمی کرامت از دهه کرامت آغاز و تا دهه ولایت ادامه یافت.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که تأکید بر دلشاد کردن، حضور عناصر فعال مردمی و جهادی افزایش امید مردم در جامعه داشتند این جشنواره از سوی خادمان آستان مقدس حرم حضرت معصومه برگزار شد.

جهانگیر‌زاده خاطرنشان کرد: در پی تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تقویت فعالیت‌های اقشار مختلف مردم در دهه کرامت باتدبیر آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) اقدام به برگزاری نخستین جشنواره مردمی کرامت در قم کرد.

معاون اجرایی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه سنگ بنای این حرکت پرنشاط به‌صورت مطلوبی گذاشته شد، ادامه داد: ستاد آیین‌های فاطمی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) اقدام به برگزاری نشست‌های متعدد اقدام به اشتراک گذاشتن دغدغه‌های خود با دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف کرد.

وی بیان کرد: در این جشنواره بر فعالیت‌های مردمی و نذر خادمانه با محوریت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ(ع) و شاد کردن مردم تأکید شد.

معاون اجرایی آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه راهیابی بیش از 3 هزار خدمت به جشنواره مردمی کرامت حاکی از اهمیت این جشنواره دارد، افزود: در برپایی این جشنواره دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دعوت می‌کنیم که برای شرکت در دومین جشنواره مردمی کرامت اعلام آمادگی کرده و در راستای خدمت به مردم گامی مؤثر بردارند.

نخستین جشنواره مردمی کرامت به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار