مدير عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از حضور کنسرسیوم های صادراتی فارس در نمایشگاه صنایع غذایی2017 مسکو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدير عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به راه‌اندازی غرفه توانمندی‌ها و محصولات کنسرسیوم‌های فارس در مسکو اظهار کرد: اعضای کنسرسیوم‌های گلاب و عرقیات و صنایع غذایی فارس و نیز برخی فعالان صنایع غذایی فارس به تور نمایشگاهی صنایع غذایی2017 world food مسکو در روسیه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تور نمایشگاهی مسکو با حمایت مالی 50 درصدی شرکت شهرک‌های صنعتی برای اعضای کنسرسیوم‌های صادراتی فارس برگزار شده است.

قنبری اضافه کرد: شرکت کنندگان استان فارس در این نمایشگاه محصولاتی نظیر خیارشور، انجیر، زعفران، غنچه گل گیاهان دارویی، غذای آماده، ماهی، خرما، حلوا مسقطی و میوه و صیفی جات عرضه کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به برگزاری نشست‌ها و پاویون‌های تخصصی در کنار نمایشگاه صنایع غذایی مسکو، افزود: حضور کنسرسیوم‌های صادراتی فارس در این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای انعقاد قراردادهای تجاری و صادرات محصولات آن‌ها فراهم می‌کند.

وی گفت: برگزاری تورهای صنعتی فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های صنایع استان در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم می‌کند و افزایش تبادلات اقتصادی،‌ آشنایی بیشتر صنایع با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدهای مرتبط و نیز ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری در صنایع از دیگر اهداف برپایی تورهای صنعتی است.

قنبری ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صنایع و کنسرسیوم‌های صادراتی استان محسوب می‌شود، و این شرکت با تخصیص یارانه از اعزام صنعتگران به تورهای نمایشگاهی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ن

نمایشگاه صنایع غذایی2017 در مسکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.