کاهش 41 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی ریگان

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان کرمان از کاهش 41 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز با حضور فرمانده پلیس راه استان کرمان، اکبر مداحی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه ریگان ـ ایرانشهر معرفی و از خدمات مهران سعیدی تجلیل شد.

یوسف نجفی، فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در این مراسم با تقدیر از خدمات فرمانده سابق پلیس راه ریگان ـ ایرانشهر گفت: تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان کرمان است، در پنج ماهه ابتدای امسال در جاده‌های استان 355 نفر جان خود را از در تصادفات دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان در سال 95 کاهش 41 درصدی تصادفات را در محورهای مواصلاتی خود داشته است، عمده ی این تصادفات را ناشی از سرعت زیاد خستگی، خو‌اب آلودگی و عدم توجه به جلو و در جاده‌های دو طرفه انحراف به چپ دانست.

نجفی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 17 نفر در شهرستان ریگان بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند، یادآور شد: ریگان یکی از شهرستان‌های گردشگری استان کرمان است که پلیس نظارت جدی بر محورهای این شهرستان دارد.

فرماندار ریگان نیز در این مراسم گفت: شهرستان ریگان در جاده ترانزیت ریگان ـ چابهار قرار دارد که از ترافیک زیادی برخوردار  است.

امین باقری افزود: نظارت جدی پلیس‌راه ریگان ـ ایرانشهر بر جاده‌های شهرستان موجب کاهش تصادفات در محورهای این شهرستان شده است.

وی خواستار احداث ساختمان پلیس‌ راه ریگان ـ ایرانشهر در این شهرستان شد.

انتهای پیام/ب

اکبر مداحی، فرمانده پلیس راه ریگان ـ ایرانشهر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار