۳کشته و مجروح در حوادث جاده ای كرمان

رئيس پليس راه شمال استان گفت: وقوع 2 حادثه منجر به فوت وجرح در محور های استان سبب جان باختن 2 نفر و مجروحیت یک نفر دیگر شد.

۳کشته و مجروح در حوادث جاده ای كرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ يوسف نجفی رئيس پليس راه شمال استان گفت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه بر اثر بی احتياطی برخی از رانندگان دو تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان به وقوع پيوست.


وی افزود: در يكی از اين حوادث كه در کيلومتر 33 محور باغین- رفسنجان بوقوع پیوست يك دستگاه موتورسیکلت هوندا به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه سواری سمند کرایه برخورد کرد.


وی افزود : در اين حادثه سرنشین سواری کرایه که نوجوانی حدودا 15ساله بود جان خود را از دست داد و ترکنشین موتورسیکلت که پسر بچه ای حدودا 8 ساله بوده به شدت مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


وی به تصادفي ديگر كه در محور جوپار-کرمان به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه يک دستگاه سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.


وی افزود: در اين حادثه سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داد.


رئيس پليس راه شمال استان کرمان در پایان گفت: عدم توجه به جلو رانندگان و خستگی از دلايل عمده تصادفات در سطح جاده ها محسوب مي شود كه رانندگان بايد ضمن توجه ويژه به نكات و قوانين راهنمايی و رانندگی، به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقيقه استراحت كنند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگيری شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار