پاک نیت گفت: گرایش خاصی به رنگ‌های آبی و قرمز ندارم، اما فرزندانم طرفدار تیم استقلال هستند.

گرایشی به آبی و قرمز ندارم، اما فرزندانم استقلالی هستندبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود پاک نیت در گفتگو با رادیو در مورد علاقه اش به ورزش اظهار داشت: من به ورزش علاقه زیادی دارم و معمولا صبح زود به پارک می روم و به ورزش و نرمش می پردازم، البته هیچ رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال نکرده ام اما علاقه خاصی به بدمینتون دارم و مدت ها بدون اینکه به باشگاه بروم یا مربی اختصاصی داشته باشم به انجام این رشته ورزشی مشغول بودم.

 وی با اشاره به یادگیری ورزش سوارکاری در زمان ضبط مجموعه خاطره انگیز «روزی روزگاری» گفت:  در زمان ضبط سریال «روزی روزگاری» با اینکه 35 ساله بودم تجربه ای در زمینه سوارکاری نداشتم، بنابراین نیاز داشتم تا مهارت لازم را در این رشته ورزشی یاد بگیرم و خوشبختانه پس از مدت کوتاهی موفق شدم سوارکاری را بیاموزم.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام یک از تیم های استقلال و پرسپولیس است؟ عنوان کرد: من به هیچ یک از رنگ های آبی و قرمز گرایش خاصی ندارم زیرا معتقدم اعلام طرفداری متعصبانه از تیم های مختلف باعث ایجاد نزاع میان مردم می شود و من به شدت از ایجاد نزاع متنفر هستم. تنها طرفدار تیم ملی ایران هستم و با علاقه خاصی دیدارهای تیم ملی را تماشا می کنم.

وی افزود: پسرانم بیشتر به رشته ورزشی فوتبال گرایش دارند و در اوقات فراغت با دوستان خود فوتبال بازی می کنند، آنها طرفدار تیم استقلال هستند.

پاک نیت همچنین در پاسخ به این سوال که بازی های لیگ های اروپایی را تماشا می کند یا خیر؟ گفت: به دلیل اینکه دیدارهای لیگ های اروپایی معمولا تا نیمه شب طول می کشند و من باید صبح زود به سر کار بروم فرصتی برای تماشای این بازی ها ندارم اما در صورتی که در پروژه ای مشغول به کار نباشم سعی می کنم دیدارهای حساس را دنبال کنم.

وی با اشاره به اهمیت نقش آمادگی جسمانی در بازیگری تصریح کرد: اسلحه یک بازیگر کارکشته سینما، تئاتر و تلویزیون،  بدن، بیان و صدا است و آمادگی جسمانی نقش تاثیرگذاری در پیشرفت کاری بازیگران دارد. من معمولا صبح ها با انجام حرکات بدنی و همچنین تمرین بیان روز خود را آغاز می کنم تا در زمان کار انرژی و نشاط بیشتری داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات پاک نیت در مورد علاقه اش به ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار