نخستین جشنواره فیلم نامه نویسی گمبرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فروزان کهوری نژاد دبیر این جشنواره هدف از برگزاری آن را شکوفایی استعدادهای جوانان وارتقای سطح کیفی فیلم نامه های استان اعلام کرد.

وی افزود: 44 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که از این شمار 6 اثر برتر معرفی شد.

مدیرجشنواره فیلم نامه نویسی گمبرون گفت: این جشنواره با دو موضوع داستانی و مستند برگزار شد که هر کدام با موضوعات آزاد و موضوعی با هم به رقابت پرداختند.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به فیلمنامه گلوله ای در مشت به عنوان فیلم نامه نخست بخش داستانی با موضوع ازاد به نسترن محسنی اهدا شد.

لوح افتخار به عنوان فیلم نامه دوم بخش داستانی و فیلم نامه سوم بخش داستانی با موضوع آزاد به ترتیب به شهاب آبروشن وام البنین جای باش اهدا شد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و کمک هزینه ساخت فیلم به فیلم نامه نوروز صیاد به عنوان فیلم نامه نخست بخش مستند با موضوع آزاد به فرشید ایرانپرست و فیلم نامه سورو بعنوان فیلم نامه نخست بخش مستند موضوعی با موضوع شهر من زیبایی های شهر بندرعباس به شهاب آبروشن اهدا شد.

همچنین لوح افتخار به فیلم نامه رقصنده به عنوان فیلم نامه دوم بخش مستند با موضوع ازاد به شقایق جهانداری اهدا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم گفت: خرید تضمینی آثار فاخر سینمایی استان پس از تایید شورای بازبینی در دستور کار قرار دارد .

علیرضا درویش نژاد افزود: در حوزه محتوایی سینما هم با روان سازی قوانین اداری در صدد اعطای مجوز ساخت سالنهای سینمایی به سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

انتهای پیام/ر

معرفی آثار برتر نخستین جشنواره فیلم نامه نویسی گمبرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.