معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور فراهم می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کاظم خاوازی صبح امروز در حاشیه جشنواره گردو که در شهرستان سلسله در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت بخش کشاورزی  لرستان کم نظیر است که باید برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت ها تلاش شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره گردو در شهرستان سلسله افزود: اینگونه جشنواره‌ها زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های هر شهرستان و ارائه راهکارهای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌هاست که زمینه صادرات و ارزش افزوده را در جهت رونق تولید کشور فراهم می‌کند.

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها ما را به عنوان کارگزاران تولید ترغیب می‌کند تا از بخش کشاورزی و تولیدات آن بیشتر حمایت کنیم.

خاوازی در ادامه گفت: امروز روز خوبی برای استان لرستان و شهرستان سلسله تلقی می‌شود و امیدواریم که حاصل کار منجر به ایجاد برندسازی برای شهرستان سلسله و ظرفیت‌های آن به ویژه در بخش گردو شود چرا که این ظرفیت برای کشور کم نظیر است و امیدواریم به سایر شهرستان‌ها نیز سرایت کند.

خاوازی با اشاره به برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل زرد آلوی دورود، انار کوهدشت و انجیر پلدختر افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به طور یقین حرکتی برای حمایت از بخش کشاورزی و اقتصاد غالب کشور است.

انتهای پیام /د

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی سبب افزایش صادرات و رونق تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.