راه اندازی شبکه امدادگری در مازندران ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در اولین نشست مشورتی تاسیس و راه اندازی شبکه امدادگران هلال احمر استان گفت: امدادگران مهمترین سرمایه هلال احمر هستند و برای صیانت از این سرمایه های ارزشمند و توسعه و ترویج فرهنگ امدادگری ضروری است شبکه امدادگری راه اندازی شود.

 وی افزود:یکی از ضرورتهای سازمانهای اجتماعی همانند جمعیت هلال احمر حفظ پویایی و نشاط است زیرا در غیر این صورت با رکود و ریزش مواجه خواهند شد.

 اکبری گفت:هم اکنون ۴ هزار امدادگر و نجاتگر درجه بندی شده عضو جمعیت هلال احمر مازندران هستند و این ظرفیت بزرگ درصورت وجود برنامه ای مدون و جذب افراد جدید می تواند به چندین برابر ظرفیت کنونی ارتقا یابد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز کنترل و پایش امدادگران با هدف حفظ ارتباط مستمر با آحاد امدادگران و جلوگیری از ریزش و کمک به رویش های جدید گفت: طیف گسترده ای از مفاهیم و انگاره ها وجود دارد که در صورت وجود شبکه ای کارآمد می تواند در بستر جامعه به منصه ظهور برسد و موجب تحولات مثبت بسیار ارزشمندی شود.

 انتهای پیام/ م

راه اندازی شبکه امدادگری هلال احمر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار