شناسایی استعداد های ورزشی باید به آموزش و پرورش واگذار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داوود عنبرستانی سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران گفت: استعداد یابی ورزشی باید به آموزش و پرورش واگذار شود تا با کشف استعداد های  ورزشی در مدارس، دانش آموزان با استعداد به رده های بالاتر معرفی شوند.

وی در پایان بازی تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران و چین در مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز، با ابراز رضایت از بازی تیم ایران مقابل چین بیان کرد: از موقعیت ها به خوبی استفاده نشد و به نتیجه مطلوبی دست نیافتیم.


عنبرستانی با بیان اینکه اولویت اول صعود از گروه است، افزود: سریلانکا تیم خوبی است، که باید مانند بازی با چین آن ها را نیز آنالیز کرده و با برنامه به مصاف این تیم برویم.


سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران تصریح کرد: برای بالا بردن کیفیت بازی ها در سطح دانش آموزی لازم است به این مسابقات بها داده شود و مسابقات در رده های مختلف سنی دانش آموزی انجام و با کشف استعداد های خوب آن ها را به تیم های ملی و در رده های مختلف معرفی کنیم.


گفتنی است، در چهارمین روز بازی های مرحله گروهی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا تیم های ایران و چین در مجموعه ورزشی بعثت به مصاف هم رفتند که در این دیدار عرشیا عباسی در دقیقه 42 برای ایران یک گل به ثمر رساند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید .
انتهای پیام/ت


شناسایی استعداد های ورزشی در دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.