مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان کرد: امسال پیاده روی اربعین حسینی دانشجویان دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان خواهد بود.

پیاده روی دانشجویان به میزبانی دانشگاه پیام نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صادق ذوقی احسان، مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان ، اظهار کرد: امسال پیاده روی اربعین حسینی دانشجویان دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه چند کمیته اجرایی جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم سامان دهی شده است افزود: دانشگاه پیام نور در نظر دارد با همکاری سایر دانشگاه‌ها به صورت نمادین تمامی دانشجویان را با یک هماهنگی ظاهری به مرز مهران انتقال دهد و سپس پیاده روی از آنجا آغاز گردد.

ذوقی با اشاره به اینکه پیاده روی دانشجویان استان توجه ویژه‌ای به حوزه هنر در قالب عکاسی دارد اضافه کرد: دانشجویان حاضر در پیاده روی اربعین می‌توانند علاوه بر سوگواری و بهره‌مندی از این سفر معنوی در بخش‌های مسابقه‌ای این مراسم شامل، مقاله نویسی، دلنوشته و عکاسی نیز شرکت کنند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: در پایان این مراسم ، به ۱۲ عکس برگزیده از دانشگاه‌های استان هدایایی اعطا خواهد شد، همچنین در این راستا ۹ موکب در کربلا، یک موکب در سامرا و یک موکب در مرز توسط ستاد پیاده‌روی اربعین دانشگاهیان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/خ

پیاده روی اربعین حسینی دانشجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.