همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 25 هزار پاکت جمع اوری کمک جشن عاطفه ها ؛در بین دانش آموزان مدارس شهری و روستایی توزیع می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، مسئول امور مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان مهاباد گفت:در هفته اول مهر 25 هزار پاکت جمع آوری کمک برای جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان در مقاطع تحصیلی متفاوت توزیع می شود.

دمکری ضمن اشاره به اهمیت شناسایی دانش آموزان نیازمند هر مدرسه افزود:تمامی کمک های دانش آموزی جمع اوری شده در مدارس، پس از شمارش و ثبت ؛برای تامین هزینه تحصیلی و نوشت افزار دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت همان مدرسه هزینه خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها در 2 مرحله انجام می گیرد اضافه کرد:مرحله اول در روزهای 23 و  24 شهریور انجام می شود و مرحله دوم در 19 مهرماه ،پس از نواختن زنگ عاطفه ها به صورت نمادین در مدارس و با جمع آوری پاکت ها ی کمک به اتمام می رسد.

در استان آذربایجان غربی بیش از 200 پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمک ها ی نقدی و غیر نقدی را برای دانش آموزان نیازمند بر عهده دارد که سهم شهرستان مهاباد 10 پایگاه است.

 

انتهای پیام/خ

 

آماده سازی 25 هزار پاکت جمع آوری کمک جشن عاطفه ها در مهاباد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.