مهاباد؛

جمع‌آوری بیش از 11 میلیارد ریال زکات در بوکان

مردم خیر و نیکوکار بوکان ، پارسال بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بوکان گفت: پارسال همجنین در مجموع حدود دو میلیارد ریال صدقه از صندوق‌های صدقات سطح شهرستان بوکان جمع‌آوری شد که برای رفع حاجت نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد بوکان هزینه شده است.

فتحی افزود: این مبلغ از مجموع 312 صندوق بزرگ، 86 صندوق متوسط و هشت هزار و 469 صندوق کوچک جمع آوری شده است.

وی با اشاره به دیگر طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بوکان اضافه کرد : مردم خیر و نیکوکار شهرستان بوکان پارسال بیش از 649 میلیون و 681 هزار ریال در طرح اطعام ماه مبارک رمضان، بیش از 117 میلیون ریال در طرح احسان دانش‌آموزی و بیش از یک میلیارد ریال در طرح جشن عاطفه‌ها به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.

وی به جمع آوری 639 میلیون ریال از نذورات ویژه عید سعید قربان در بوکان هم اشاره کرد و گفت: پارسال خیرین و نیکوکاران بوکانی 11 میلیارد و 767 میلیون ریال زکات برای کمک به نیازمندان و مستمندان زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بوکان پرداخت کردند.

بگفته رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بوکان ؛ پارسال خیرین بوکانی بیش از دو میلیارد ریال در طرح اکرام ایتام و بیش از یک میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی بوکان کمک کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.