فرماندار رودبارجنوب از اجرای شدید طرح گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب اجرای طرح گشت های مشترک را از جمله برنامه های اولویت دار بمنظور رصد بازار و نظارت بر عملکرد صنوف ذکر کرد.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبارجنوب برنامه ریزی برای ایجاد گشت های مشترک با محوریت فرمانداری را از جمله راهکارهای حمایت ازمصرف کننده و جلوگیری از عرضه کالای قاچاق، گران فروشی و فروش کالای نامطلوب عنوان کرد .
ناوکی تصریح کرد:در پی شکایات مردم از عدم رعایت سطح قیمت ها و موارد بهداشتی توسط برخی اصناف ،تصمیم بر آن شد که گشت مشترک بازرسی از بازار ،نظارت شدید و مداوم را در دستور کار قرار دهد .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب اضافه کرد:نظارت بر تمام محله‌های سطح شهر، جلوگیری از گرانفروشی و نوسان قیمتها، عدم ارائه کالای غیربهداشتی و تاریخ گذشته با قوت هر چه تمام تر در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.
وی در پایان بیان داشت در پی بازرسی تیم گشت مشترک که صبح امروز از قسمتی از بازار شهر رودبار داشت: تعدادی از اصناف متخلف مشمول تذکر کتبی و شفاهی ،پرداخت جریمه نقدی شدند ،و دو واحد صنفی نیز پلمب شد.

انتهای پیام/ی

نظارت شدید بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار