نشست انتخاب اعضای هیئت موسس انجمن ادبی مازندران با حضور مسولان انجمن‌های ادبی ادارات ارشاد شهرستان‌ها، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این جلسه با اشاره نقش انجمن‌ها در توسعه فرهنگی خواستار فعالیت مستمر وجدی اعضاشد.


وی افزود: مازندران خطه هنر و ادب پروری است و تاریخ کهن این منطقه نشان از قدمت دیرینه عرصه شعر و ادبیات در زندگی مردم دارد.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برای همکاری با شعرا خبر داد و گفت: انجمن‌های ادبی بهترین مجموعه برای برنامه ریزی و برگزاری رویداد‌های ادبی و فرهنگی هستند.


زارع افزود: عقیل زروک، میثم رنجبر، جابرخانلری، سینا زارع و کیوان ملکی به عنوان اعضای اصلی وحجت اله نائیج و، ولی اله پاشا به عنوان عضوعلی البدل انتخاب شدند.


منصور علی اصغری مسئول واحد شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز انجمن‌های ادبی را بستری برای معرفی آثار ادبی فرهیختگان مازندران توصیف کرد و گفت: خوانش کامل متون ادبی، نقد زیبایی شناسانه‌ی متون ادبی، نقد محتوایی متون ادبی، معرفی آثار پژوهشی مرتبط با موضوع از جانب علاقه‌مندان به پژوهش ودر نهایت جذب شعرا و نویسندگان مازندرانی و معرفی آثار آن‌ها ازجمله برنامه‌های است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/آ


اعضای هیئت موسس انجمن ادبی مازندران انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار