نمایش منم باید برم به کارگردانی سحر محسنی در بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  یاسر محمودی برنتی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران گفت: سه جایزه بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که اختتامیه آن ۱۵ تیر سال جاری در خرمشهر برگزار شد، به نمایش میدانی منم باید برم به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی سحر محسنی  تعلق گرفت .

وی افزود: طبق نظر محمود فرهنگ، سیروس همتی و سامان خلیلیان داوران بیستمین جشنواره ملی فتح خرمشهر، این نمایش در بخشهای موسیقی (حسین خنفری و آرمان ندومی )، کارگردانی(سحر محسنی) به ترتیب برگزیده و حائز رتبه دوم شد و  همچنین در بخش بازیگری مرد، امیر حسین  یوسفی،  هادی میرزایی، کارن اسد و فرشاد حسینی  مورد تقدیر جشنواره قرار گرفتند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران گفت: نمایش میدانی منم باید برم اثری فرم گرا مبتنی بر فرهنگ و آیین مازندران  است و زندگی زوج جوانی را روایت می کند که پس از سختکوشی در  زندگی روزمره، با بروز جنگ، مرد خانواده تصمیم به حضور در عرصه نبرد  می گیرد و سرانجام در این راه به شهادت می رسد.

یاسر محمودی افزود: این نمایش با حمایت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران تولید شده و در بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور یافت.

انتهای پیام/آ

درخشش هنرمند مازندرانی در جشنواره خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار