نماینده کازرون جدا کردن نقاط تاریخی و زیارتی از بخش مرکزی شهرستان کازرون را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر کازرون گفت: جدا سازی نقاط تاریخی و زیارتی کازرون از جمله بیشاپور و امامزاده سید حسین از بخش مرکزی کازرون و الحاق آن به شهرستان جدید هیچگونه صحت ندارد و ما اصلا دنبال آن نبوده ایم و نخواهیم بود و این آثار و زیارتگاه جزو کازرون خواهد ماند.

وی در خصوص ارتقای دو بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان کازرون و الحاق آن‌ها به شهرستان جدید اظهار کرد: پیشنهادی به وزارت کشور در این زمینه داده شده است که عملی شدن کار با وزارت کشور است.

رضازاده ادامه داد: بحث ایجاد شهرستان جدید کوه چنار بین مردم کازرون مطرح است و مردم می‌گویند قرار است بخش‌های چنارشاهیجان و کوهمره نودان از شهرستان کازرون منفک و به شهرستان جدید کوه چنار ملحق شود.

وی در زمینه پیگیری ارتقای فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیگیری‌ها و مکاتباتی در این زمینه با وزارت کشور صورت گرفته است امیدواریم با همفکری و تلاش مسئولان کمبود‌ها و موانعی را که از نظر قانونی برای ارتقا به فرمانداری ویژه وجود دارد برطرف کنیم و این مشکل مردم هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

جدا کردن نقاط تاریخی و زیارتی از شهرستان کازرون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.