معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان از فعالیت 32صندوق خرد روستایی در شهرستان ریگان خبر داد .

فعالیت 32صندوق خرد روستایی در ریگانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد مطهری نیا گفت: این صندوق های خرد روستایی به همت منابع طبیعی وآبخیزداری ومعین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان راه اندازی شده اند .

وی تصریح کرد: به زودی 4صندوق خرد روستایی ویژه بانوان در شهرستان ریگان راه اندازی خواهد شد که این تعداد صندوق های خرد به 10صندوق افزایش خواهد یافت .

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان اظهار کرد:این صندوق های خرد روستایی به منظور اشتغال زایی در روستاهای محروم شهرستان راه اندازی شده اند که هر صندوق بیش از 100عضو دارند .

مطهری نیا ابراز کرد: در این صندوق های خرد روستایی 5میلیون ریال به هر صندوق تسهیلات داده می شود که با آورده اعضای صندوق این مبلغ افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به موفقیت 10صندوق خرد روستایی در یکی از روستاهای شهرستان گفت:در این صندوق ها آورده هرکدام از انها به یکصد میلیون ریال افزایش یافته است .

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان با اشاره به اینکه معین اقتصاد مقاومتی به زودی 12صندوق خرد روستایی در شهرستان ریگان راه اندازی می کند، افزود:این صندوق ها در مناطق محروم شهرستان راه اندازی خواهند شد .

مطهری نیا گفت:با استقبال خوب روستائیان از راه اندازی این صندوق های خرد احتمال افزایش صندوق های خرد روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/ح

صندوق های خرد روستایی مورد استقبال مردم ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار