ستاره ایرانی تیم قوتبال هیرنفین پس از پیروزی 2-0 مقابل پی اس وی آیندهون،از نتیجه به دست آمده ابراز شادمانی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته چهارم اردویژه هلند تیم فوتبال هیرنفین که رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم ملی‌ کشورمان را در اختیار دارد، پذیرای پی‌اس‌وی آیندهوون بود که موفق شد با گلزنی گوچی به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کند، هرچند که رضا یک پنالتی را نیز در دقیقه 74 از دست داد.
رضا قوچان نژاد پس از این پیروزی به فاکس اسپورت گفت: " پیروزی بسیار خوبی بود. ما بسیار خوشحال هستیم و جو تیم بسیار خوب است." "ما انتظار این بازی سخت را داشتیم زیرا پی اس وی تیم  خطرناکی است."

"ما توانستیم خیلی خوب بازی کنیم و در نیمه اول کار را تمام کنیم، ما بر بازی مسلط بودیم و خوب بازی کردیم. ما احساس نمی کردیم ممکن است کنترل بازی را از دست بدهیم.
قوچان نژاد درباره پنالتی از دست رفته نیز گفت: " باید صادقانه بگویم خوب پنالتی نزدم. سخن گفتن در این باره خوب نیست، اما صادقانه باید بگویم ا کمی سهل انگاری کردم.


رضا در این مصاحبه حاضر نشد درباره قرار گرفتن تیمش در جایگاه پنجم صحبت کند و گفت: من نگران این مسئله نیستم، اما ما نباید در این وضعیت باقی بمانیم. مقابل اکسلسیور ، باید دوباره همین تلاش را برای  کسب پیروزی از خود نشان دهیم. اگر همه ما متمرکز و آماده باشیم، امتیازات بسیاری در این فصل به دست خواهیم آورد. تیم ما به طور بالقوه بسیار قوی است.


انتهای پیام/


گوچی : تیم قدرتمندی داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار