تحویل 17 باب مدرسه به آموزش و پرورش استان اردبیل

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: امسال با همت خیرین مدرسه ساز 17 باب مدرسه تحویل ناوگان آموزش و پرورش استان اردبیل داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه سه کلاسه روستای گللی از توابع بخش کورائیم افزود: با همت خیرین مدرسه ساز استان 17 مدرسه درحال احداث می باشد که عملیات اجرایی آنها درحال اتمام بوده و این مدارس از اول مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده خواهد شد.

وی به مدارس احداث شده در سطح استان هم اشاره کرد و افزود: تاکنون 356 باب مدرسه در قالب یک هزار و 410 کلاس درس با همت و تلاش خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

لطفی از استانداردسازی 81 باب مدرسه در شهرستان نیر خبر داد و گفت: 81 باب مدرسه درشهرستان نیر به تاسیسات حرارتی مدرن و استاندار تبدیل شده که برای اجرای آن 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی درادامه از خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس شهرستان نیر هم خبر داد و گفت: تجهیزات آموزشی به مبلغ 3 میلیارد ریال برای مدارشهرستان نیر خریداری شده که درحال توزیع بین مدارس می باشند.

 

انتهای پیام/ح

احداث و تحویل 356 باب مدرسه به آموزش و پرورش استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار