استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شناسایی نیازمندی‌های حوزه نظم و امنیت عمومی در این استان شد.

نیازمندی‌های حوزه نظم و امنیت عمومی شناسایی شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست مشارکت مردم در تأمین نظم و امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری گقت: بررسی و شناسایی مهمترین نیازمندی‌های حوزه نظم و امنیت و جلب مشارکت‌های مردمی در این حوزه باید در دستور کار مسئولان مربوطه در این استان قرار گیرد.
 
 وی افزود: به همین منظور نیازمندی‌های شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری بر اساس اولویت‌ها دسته بندی و از خیران برای مشارکت در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای هر چه مطلوب‌تر مأموریت‌های ناجا بهره گیری شود.
 
سلیمانی اضافه کرد: فرهنگ سازی به منظور توسعه مشارکت مردمی و ارتقای کمی و کیفی حوزه نظم و امنیت عمومی برای جامعه امروزی ضرورت دارد.

وی افزود: اهتمام مسئولان به مقوله مشارکت مردمی نشان از باور تصمیم گیران به اهمیت همکاری و همیاری مردمی در حوزه نظم و امنیت عمومی و افزایش همراهی با مجموعه نیروی انتظامی است.

غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دیدار سال گذشته فرماندهان انتظامی سراسر کشور با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: معظم له در این دیدار تأکید فرمودند که وزارت کشور و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح امنیت از ظرفیت مردم استفاده بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به امنیت خود بسیار حساس هستند اظهار داشت: این مهم برای ارتقای سطح امنیت کشور و استان، ظرفیت بزرگی محسوب شده است.
 
انتهای پیام/خ

نیازمندی‌های حوزه نظم و امنیت عمومی شناسایی ‌می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.