صدا و سیمای مرکز فارس، در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس اظهار کرد: در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، ۶۶ اثر رسانه‌ای در شش حوزه صدا، سیما، خبر، پژوهش، موسیقی و فضای مجازی به مرحله داوری رسید که از این تعداد ۹ اثر برگزیده شناخته شد.

دریافت دیپلم افتخار و تندیس بهترین عملکرد در بخش فضای مجازی از افتخارات مرکز فارس در جشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز بود که به مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس اهدا شد.

کرمی معاون خبر مرکز فارس نیز بیان کرد: در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها آرم خبرمرکز فارس به تهیه کنندگی فائزه گریست جایزه و رتبه برتر مراکز استانی را دریافت کرد.

وی ادامه داد: ۳ اثر تلویزیونی و مکتوب هم از حوزه خبر شامل گزارش تولیدی خبری" ثروتی که می سوزد" از محمد حق پرست، خبرنگار آزاد مرودشت، و ۲ گزارش مکتوب " به کام دیگران" و" ۲۰ سال انتظار" از فرخ رستگاری، شایسته تقدیر شدند.

کرمی تصریح کرد: امسال از ۲۰ اثر ارسالی واحد خبر به جشنواره بیستم، ۱۸ اثر به مرحله داوری رسید.

مدیر تولید سیمای مرکز فارس بیان کرد: از ۲۱ اثر ارسالی به این جشنواره، ۳ جایزه سهم سیمای فارس بود.

باغبان منش اضافه کرد: تصویر و نورپردازی مستند" کی تل" توسط فرید هاشم زاده، کارگردانی مستند " کمی آنسوتر" به حمید هاشم زاده و تهیه کنندگی بهترین برنامه میزگرد به احمد اکبر پور تهیه کننده برنامه" شهرراز " رسید.

جمالی مدیر تولید صدای مرکز فارس هم از ۱۳ اثر راه یافته به بخش داوری در بخش‌های نمایش، ترکیبی ساده و ترکیبی نمایشی خبر داد و گفت: این حوزه موفق شد جایزه 3 اثر برگزیده را کسب کند.

وی اضافه کرد: عروس قالی به تهیه کنندگی خدایار رنجبر، در بخش موضوع سال، طلای ترش به تهیه کنندگی امین فخار پور در بخش اقتصاد مقاومتی و بچه‌ها سلام به تهیه کنندگی فریبا هاشمی در حوزه کودک از افتخارات حوزه صدای مرکز فارس بود.

مدیر واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز فارس هم از دریافت جایزه و رتبه برتر این حوزه در بین مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: از ۱۳ اثر پژوهشی ارسالی از این واحد، هفت اثر به مرحله داوری رسید که در نهایت پژوهش مطالعه رابطه میزان استفاده از رسانه و نگرش مردم نسبت به سیاست های جمعیتی ایران اثر طیبه فتحی حائز جایزه شد.

دریافت جایزه موسیقی تیتراژ برنامه خوشا شیراز با اجرای مهدی کرمی هم تنها اثر موسیقی مرکز فارس بود که در بخش ویژه جشنواره برگزیده شد.

به گفته کرمی مدیر واحد موسیقی مرکز فارس ۱۴ اثر از واحد موسیقی مرکز فارس به مرحله داوری این دوره از جشنواره راه یافت.

انتهای پیام/ن

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.