مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: 10 اثر از برنامه های تولیدی صدا و سیمای این استان در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان های کشور مقام های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی رامک با بیان این مطلب افزود:   11 اثر از تولیدات صدا و سیمای مرکز ایلام در جشنواره امسال که در شهر تبریز برگزار شد شرکت داشت که 10 اثر آنها در بخش های مختلف موفق به کسب عنوان برتر شد.

بگفته رامک در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با وجود رقابت نزدیک و کیفیت بالای آثار دیگر مراکز استانی، خوشبختانه آثار استان ایلام امسال در بخش های مختلفی چون برنامه های تولیدی، داستانی کوتاه، مستندهای بلند و موسیقی توانست نظر هیات داوران را به خود جلب که سرانجام نیز بیشتر جایزهای این رویداد فرهنگی و هنری را نیز کسب کند.

رامک افزود: در بخش مستند، فیلم ˈدر پناه بلوطˈ به کارگردانی ˈمهدی نورمحمدیˈ موفق به دریافت جایزه بهترین تدوین، کارگردانی و تصویربرداری و مستند ˈحیات در رگ های سردˈ به کارگردانی ˈفتح اله امیریˈ نیز در بخش های بهترین تصویربرداری و تدوین موفق به کسب جوایز برتر شدند.

وی افزود:  در بخش داستانی کوتاه و با وجود رقابت آثار شاخص استان های دیگر، فیلم داستانی ˈاسکلتˈ به کارگردانی ˈ روح اله اکبریˈ توانست جایزه برتر بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود:  در بخش برنامه های روتین هم برنامه های سیر و سفر، جُنگ شبانه و ˈوه هارانهˈ موفق شدندبه بخش مسابقه راه یابند و برنامه ترکیبی وه هارانه با تهیه کنندگی ˈقدرت باقریˈ و ˈنورمراد رضاییˈ جایزه بهترین تهیه کنندگی و اجرا را با اجرای ˈ آرزو خانیˈ را به خود اختصاص داد.

رامک افزود:  در بخش موسیقی نیز جایزه بهترین آهنگ سازی به ˈنیشتمانˈ و ˈولاتم ایلامˈ به آهنگ سازی ˈمازیار فرخ سرشتی ˈ اختصاص یافت و ˈمحمدجواد شوهانیˈ خواننده مطرح استان نیز جایزه بهترین خوانندگی را از آن خود کرد.
هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی مراکز استانی از ششم تا هشتم خرداد جاری در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد./س
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.