سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران گفت:بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران فقط به فکر کسب سه امتیاز مقابل استقلال جنوب تهران هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در حاشیه تمرینات این تیم در خصوص میزان آمادگی تیمش برای رویارویی با استقلال جنوب تهران گفت: خدارا شکر بعد از بازی مقابل نماینده بابلسر تمرینات به صورت منظم پیگیری شد و بازیکنان هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی افزود: روز دوشنبه با تمام توان به مصاف استقلال جنوب تهران خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در خصوص بازی هفته گذشته و تساوی بدون گل مقابل تیم شهدای بابلسر گفت: در نیمه اول این دیدار چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم که البته با کم دقتی بازیکنان از دست رفتند و در هر صورت از عملکرد بازیکنان در هفته اول راضی بودیم.

بهمن فرازمند افزود: بعد از بازبینی فیلم بازی مشخص شد در دقیقه ۵ این دیدار خطای هند پنالتی برای تیم ما توسط داور گرفته نشد که اگر این امر صورت می‌گرفت شک نکنید نتیجه دیگری در پایان رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران گفت: متاسفانه رضا قیالی را به مدت ۴ هفته به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، ولی بازیکن محرومی نداریم.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۶ در دوگنبدان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

طلایی پوشان نفت فردا به مصاف استقلال جنوب تهران می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.